Labels

Thursday, July 21, 2016

पेश करते है हरियाणा स्पेशल


पेश करते है हरियाणा स्पेशल

जहाँ पुलिस की भी ना चलती थाणे  में
कुछ दिन तो गुजारो हरियाणे में।

~~ हरियाणा टुरिज्म..~~ 😜😃😜😜😜😜

टीचर: मैं सुंदर थी, सुंदर हूं, सुंदर रहूंगी।
इसी तरह तीनों काल का उदाहरण दो।

हरयाणवी  छात्र : तन्नै वहम था, तन्नै वहम है, तन्नै वहम रवैगा।

टीचर: नालायक, तमीज से बताओ।

छात्र: आदरणीय मैडम जी आप भूंडी थी, भूंडी हैं, भूंडी रहेंगी।
---
😎😎😎😎😎

खतरनाक हरियाणवी गर्लफ्रेँड

छोरी :- कित है तु??

छोरा:-हस्पताल मेँ हूँ एक कार आला
टक्कर मारग्या !

छोरी :- अच्छा छुट्टी कद मिलैगी??

छोरा:- दो दिन पाच्छे !

छोरी :- ठीक है ! दो दिन बाद छुट्टी मिलतै ए मेरा रिचार्ज करवा दिए !
नहीँ तो दोबारा हस्पताल म्हे पहुँचा दयूँगी ..!!
😜😜😜😜😜😜😜😜😜

टीवी रिपोर्टर ने जख्मी हरियाणवी से पुच्छा-

"जब बम गिरा तो क्या वो जोर से
फटा ?"
.
. .
.
.
.
.
हरियाणवी :- "ना ... कमीण के पूत ,, वो घिसरदा होया मेरे धोरे आया.....

अर शरमा क मनै बोला 'बढाम....!!!'
😜😜😜😜😜😜😜😜😜

 एक हरयाणे की ताई KBC मेँ एक करोड़ रपे जीत गयी।
.
अमिताभ- माताजी आप सबसे पहले इन पैसोँ का क्या करेगी??

ताई: सबतै पहले 100 का खुलवाकै 10-10 रपिया छोरियां नै दूंगी।..😆😂😜😜😜😜😜


डाक्टर: ताई तनै इसी दवाई दूंगा के तूं फेर तै जवान हो जागी

ताई बोली:  ईसा जूलम मन्ना करीये ढेड के बीज, मेरी पेनशन बन्द करावैगा के
😂😂😂😜😜

एक चिड़ियाघर में एक तोते के पिंजरे के बाहर लिखा था ---
"english, हिंदी और haryanvi  बोलने वाला तोता".

एक आदमी ने इस बात को टेस्ट करने के लिए तोते से पहले ENGLISH में पूछा --

हू आर यू ?
तोता -- आई ऍम पैरेट।

आदमी (हिंदी में) -- तुम कौन हो?
तोता -- मैं एक तोता हूँ।

आदमी (इस बार haryanvi में)-- तूं कूण स रै ?

तोता -- मैं तेरा फुफा...
कमीण दो बार बता लीया समझ ना आता के...

एक बार एक ताई फिलम देखन चली गई। फिलम देख के जब वापस आई तो एक छोरे ने पूछा-

री ताई पिक्चर देख आई के..?

ताई बोली - रे छोरे के बताऊँ तन्ने....

छोरा बोल्ला- के बात होगी ताई...?

ताई बोल्ली- बात के होणी....
जद मै फिलम देखण लगी तो फिलम मे मेरे जेठ जीसा एक मरद था...

छोरा- फेर के होया तो....?

ताई:- फेर के होणा था, सारी फिलम मे घूंघट काढ़ के बैठी री.....
😭😭😭😭😭😭😭



Visit for Amazing ,Must Read Stories, Information, Funny Jokes - http://7joke.blogspot.com 7Joke
संसार की अद्भुत बातों , अच्छी कहानियों प्रेरक प्रसंगों व् मजेदार जोक्स के लिए क्लिक करें... http://7joke.blogspot.com

No comments:

Post a Comment